“La bruja y Don Cristóbal” no “Tour das meigas”. A gira galega de “Títeres desde Abajo”
Hoje mesmo começa no CSA “A Cambalhota” de Alhariz esta gira por Centros Sociais e Ateneus em terras galegas da obra “LA BRUJA Y DON CRISTOBAL” dos titereteiros da companhia andaluza “TÍTERES DESDE ABAJO”, quem, moi ao seu pesar e sem prevê-lo, foram reprimidos em base ao articulado na Lei Mordaça.
A estrea ao público da sua obra -que reproduz umha situaçom entorno a umha personagem clásica dos títeres de cachaporra: «D. Cristovo», acá conhecida tamém como «Barriga Verde», herdeira das míticas «Pulcinella» na Itália, «Polichinelle» na França ou «Punch» na Inglaterra- fora intervida por ordem municipal da alcaldia que os contratara: a madrilenha da alcaidesa podemita e ex-juíza: Manuela Carmona, coperante necessária da perseguiçom e posta em prisom dos titereteiros de ideologia anarquista por luzir umha das suas personagens um cartaz coa lenda “Gora Alka-Eta”. Umha injusta e absurda decisom que se converteu no paradigma da demonstraçom da falha de liberdade de expressom e de opiniom nesta maldita e falsária democracia “a la española”.
Assim que, nestes dias na Galiza teremos ocasons abondo para conhecer e desfrutar da representaçom desta peculiar obra. Olhade o cartaz e acodide a onde mais gostedes (tamém podedes repetir que nom provoca danos por sobredose): Alhariz, Ourense, Ponte-Areias, A Guarda, Vigo, Compostela, Ferrol, A Corunha e mais Lugo.
Fonte: O gajeiro na gávea
Deixar unha resposta