Mónica Caballero e Francisco Solar livres!! Um resquício legal permitiu mudar o tempo pendente de cárcere por umha expulsom do estado espanhol

descargaPor O gajeiro na gávea

A informaçom procede de falsimédios (ou seja da polícia ou da judicatura) e sinala que já vai duas semanas -a través de duas resoluçons judiciais com datas dos passados 30 de janeiro e 1 de fevereiro- que os juizes da Real Audiência Nacional espanhola assinaram a comutaçom do que lhes quedava por cumprir de condena pola expulsom do estado espanhol. Segundo indicam ambos documentos, Mónica e Francisco “nom poderán regressar senom trascorridos 8 anos contados desde a data da sua expulsom e, em tudo caso, entanto nom prescreva a pena”. Além sinalam que “se mantém a situaçom de presom de ambos condenados entanto se tramita a sua expulsom do território nacional”

No caso que nos ocupa, os juízes agardarom a que as compas já cumpriram mais de um terço das suas condenas, levando case quatro anos encirradas. Isto teria ocorrido logo de que os seus advogados solicitaram a transmutaçom das condenas invocando ao artigo 89 do Código Penal espanhol que estipula que, no caso de estrangeiros com penas de mais de 1 ano de prisom, o encirro pode ser comutado pola sua imediata liberdade e sua expulsom do território. Em março passado, o Tribunal Supremo espanhol já rebaixara as suas penas de 12 a 4 e meio de cárcere. .

Pelo que anunciam na página Instinto Salvaje, Mónica Caballero e Francisco Solar, estariam chegando de volta a $hile depois de ter acreditado um endereço e já com a “categoria” de indivíduas livres. Se espera que sua chegada seja durante a vindoura semana.

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: