Actualización informativa sobre o caso das compañeiras Elisa di Bernardo e Gabriel Pombo na Operación Buyo
Difundimos estas palabras do compañeiro Gabriel Pombo da Silva, aportando máis información sobre o seu caso:
A «Operaçom Buyo» é menos escura do que se pensa
Hoje depois de ser informados do peche do «segredo de sumário», informamos que María Otero, a mulher que foi considerada erroneamente como companheira anarquista e que figera que Gabriel Pombo da Silva fosse acusado de possuir um agocho de armas de fogo, nom «limitándo-se a mentir» na atualidade é colaboradora oficial da justiça. Polo seu papel assumido e os seus métodos é imposível atopar-lhe algum indício de libertária.
Como anarquistas nom estamos interesados nos detalhes da investigaçom que até agora estám no nosso poder (que por suposto nom imos compartilhar); precisamente estes detalhes, dam-nos a confirmaçom de como funcionam estes infames, em todos os numerosos casos de repressom nos que persoalmente estivem involucrado, ela sempre logra chegar a um acordo coa «justiça» para nom cumprir nem um día em prisom (mentiu-nos quando nos digera que fora por uns meses).
A estratégia conhecida para deixa-la livre permitiu que os organismos repressivos abriram novas investigaçons, encarcerando a mais pessoas nos últimos anos. No presente caso, ela estava plenamente consciente de estar baixo investigaçom, pero movia-se livremente, mesmo nalguns «lugares de luita»: o que permitiu ás «autoridades competentes» considera-la, assim como vincula-la a dous de nós «mais próximos aos círculos anarquistas». Na nossa opiniom, a pesar do ocorrido, segue sendo um perigoso campo minado.
As investigaçons seguem abertas e Gabriel, ainda que se atopa livre, é acusado de ser «líder dumha célula anarquista que se preparava para atacar».
Todo isto fai-nos dar-nos conta da triste realidade, o fácil que é estar sempre rodeados de pessoas como María: nom será nem a primeira nem a derradeira em verder-nos na luita por um novo mundo em liberdade.
6 de fevereiro de 2017
Gabriel e Elisa
Febreiro 10, 2017 ás 1:03 am
[…] comunicación anarquista galiza « Actualización informativa do caso do compañeiro Gabriel na Operación Buyo […]