Palabras do compañeiro anarquista Marco Camenisch sobre a súa situación actual

Como se dixo na actualización do 26/06/2016, o “traballo externo” [fóra da prisión] que debe durar seis meses iniciouse na área de Zúric o 1 de setembro.

A miña nova dirección é: mc, c / ou Kasama, Militärstrasse 87 / A, CH-8004 Zürich

Co fin de protexer á miña esfera privada (en construción) e a do contorna socio-política máis próxima a min, non vou publicar información sobre o meu novo campo de vida, por exemplo, onde quedo, fogar, lugar de traballo, etc., que por agora nin sequera debe ser de “interese público”. Obviamente, isto non se aplica axs compas máis próximos a min e tamén é obvio que vou seguir dando información sobre a traxectoria da miña “liberación” (e, en particular, sobre os posibles “contratempos”)

Como xa dixen ás publicacións de solidariedade do movemento, nesta etapa da miña “reclusión” teño bastante acceso “libre” á información, redes, etc. Como consecuencia xa non [necesito “autorización”] para recibir as súas publicacións gratuítas en solidariedade cxs presxs como ocorreu ata agora, e pídolles que suspendan o envío das mesmas.

Por esta expresión de solidariedade e, en xeral, por toda a súa firme solidariedade revolucionaria, moi consistente e constante máis aló dos movementos contra a represión do dominio, unha vez máis quero expresar o meu máis sincero respecto e o meu máis profundo agradecemento.

Por suposto que coa conciencia do feito de que a solidariedade revolucionaria nunca pode ser posta en práctica cun espírito de “prestar un servizo”, que é unidireccional, e por tanto como un prisioneiro especificamente anarquista espero que a miña contribución en solidariedade (…) e a miña relación de solidariedade coa loita revolucionaria fosen, sexan e serán suficientes incluso só un pouco para o profundamente recíproco espírito da solidariedade e pertenza revolucionaria.

Sempre resistindo, sempre achegando, sempre en solidariedade (incluso estando en silencio… :-))

Marco Camenisch, principios de setembro de 2016, Zúric, Suíza.

Fonte: Traducción de Sin Banderas Ni Fronteras desde Actforfreedom.

Deixar unha resposta

