Justiça para os dois titeriteiros!! O caso nom está pechado!! Seguem encausados por incitaçom ao ódio!! Pedem-lhes até 4 anos de cárcere

Por O gajeiro na gávea

Os falsimédios lançarom a notícia, lá polo mês de junho, segundo a qual, Alfonso e Raul, os dois titeriteiros de ideologia anarquista e componhentes da companhia “Títeres desde abajo”, viam como era arquivada a sua causa por enaltecemento do terrorismo. O que ocultavamé que dito arquivo nom é firme dado que ainda pode ser recorrido pola Fiscalia e mais as acusaçons particulares apresentadas, a AVT e mais “Dignidad y Justicia”. Mas esses médiostamém silenciarom o feito de que seguem pendentes de saber que se passará com outro dos delitos dos que foram acusados, o de “incitaçom ao ódio”, causa que foi transladada a um outro julgado que está a investiga-lo e que bem poderia ser tamém arquivada ou levar-lhes a juízo, e neste caso enfrontariam-se a penas de cárcere de 1 a 4 anos e/ou multa dentre 6 e 12 meses. Além nada digerom ao respeito de que os 2 titeriteiros seguem incluidos no FIES 3, onde ficam registrados “sine die” todas as pessoas que estám ou estiveram em prisom por delitos de pertença e vinculaçom a banda armada; e isso pese aos 2 recursosapresentados que forom rejeitados.
Agora Titeres Desde Abajo tiram este seu Vídeo-Comunicado “Titeres, mentiras y cintas de video”, onde parodiam a submissom dos falsimédios para criar tal alerta e criminalizar aos compas. O vídeo é autoria de Angie k – BlackPro, do grupo Frikando Malsonante, que agora apresentam co galho de aclarar qual é a situaçom actual de Alfonso e Raul.

No site Justicia Titiriteros estám a fazer um seguimento exaustivo do caso e mesmo sinalam como fazer chegar a tua ajuda económica solidária para cobrir os gastos derivados dos juízos.

images-cms-image-000005055Lembro que Alfonso e Raul foram detidos em Madrid acusados de enaltecemento do terrorismo por ensinar, um dos seus monicreques da sua obra “La Bruja y Don Cristóbal”, um cartaz com a lenda “Gora Alka-Eta” e sobre os que caeu umha campanha orquestrada de criminalizaçom da que participaram todos os mass-merdas e mesmo a alcaidesa capitalina podémica Manuela Carmona, quem se sumara estupenda a sua criminalizaçom e os denunciara via penal por “contido inapropriado”, sendo esta a saida mais airosa que atopara para tratar de lavar-se as sua sujas mãos, depois de ser quem contratara esse espectáculo para adultas e a máxima responsável de que figurara no cartaz das festas do entroido madrilenho como ajeitada para crianças. Bravo!
………………………

Mais informaçom sobre este caso publicada neste blogue:

– 08/02/2016 – De títeres e monicreques

– 11/02/2016 – A minha crónica da concentraçom de ontem em Compostela em apoio dos titeriteiros criminalizados

– 15/03/2016 – Carta de Alba Lázaro, irmã dum dos “terroristas” titeriteiros: “Yo sí vi la obra. A mí no pueden venirme con calumnias”

titeres_edicrt20160210_0005_13

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: