Folkólicos edita “The MotherFolking”

Os Folkólikos sacan disco, este grupo coruñes (do que xa falamos nunha sección musical do noso vello blog chamada “Clásicos Populares”) de signo libertario que leva dúas décadas aportando a súa mestizaxe musical a infinidade de loitas libertarias, preséntanos “The MotherFolking”, un LP de oito temiñas, oito historietas que nos falan de loitas, inquedanzas, intoxicacións etílicas, sementes, camiños… ademáis o disco conta coa colaboración doutros artistas como Flor Teclas, Bitxobola ou Raquel Vinuela Agra (Uka).

Deixámolo ao completo para escoitar (á espera de máis info sobre a súa próxima edición en formato físico), acompañado dunha reseña de  O gajeiro na gávea

Já há bem de anos que tivem a imensa sorte de conhecer este grupaço (com 20 anos de presência nos cenários, 12 deles com a atual formaçom) e de compartilhar laços de amizade (e outras coisas) com a maioria dos seus membros. Caseque com traças de me converter num dos seus “grupis”, procurei estar presente em quantas atuaçons figeram desde entom na Galiza, se bem é certo que Folkólicos sempre está lá onde se lhes chamem, tanto para festivais solidários com as pessoas presas como em apoio de projetos anarquistas e okupas, entroutros muitos, com o que a minha assistência aos seus concertos tinha dupla razom de ser e ambas moi gratas.

Tamém tivem a fortuna de compartilhar alguns momentos “colaterias” do processo da gravaçom deste seu primeiro CD quando estiveram em Carbalho na “Escola da rúa”, lá polo mês de fevereiro deste ano, e fum quem de ve-los bem contentes e satisfeitos do trabalho que estavam realizando e do bem que estava resultando tudo. Lamentavelmente por razons de horários perdim-me a oportunidade de deitar a minha voz nos coros do último tema, mas dalgum jeito crio que se eu nom deitei neste Cd a minha “impronta”, o CD sim que me deitou a sua em mim e desde entom permaneço á espera de ter comigo o produto em físico de tanta criatividade e bo fazer.

Deixar unha resposta

