Machista tenta assassinar a sua ex-companheira nas Pontes

Tirado de Diario Liberdade

b 450 0 16777215 00 archivos Administradores manu 2015 09 4956719694 5a0c28ec36 z

Umha mulher de 48 recebeu do seu ex-companheiro – do qual está em processo de divórcio – dous tiros na cabeça quando caminhava polas ruas das Pontes na tarde desta quinta-feira. Apesar do selvagem ataque, apenas tivo que ser atendida por poucas horas no hospital, conseguindo mesmo identificar o seu agressor, de forma que as feridas terám sido felizmente superficiais.

A vítima caminhava com umha amiga quando o machista chegou num táxi e, logo de tentar falar com ela e perante a sua negativa, atirou-lhe na cabeça com umha pistola que levava oculta. Logo fugiu no mesmo táxi, cujo condutor afirmou que logo de ver o acontecido ficou com medo dele também ser atacado, polo que seguiu as instruçons do agressor e o levou a Ferrol. Foi detido naquela cidade na madrugada da quinta para a sexta-feira e hoje (26) está previsto que seja conduzido para a corte de justiça.

Apesar de o caso nom ter sido ainda julgado, os testemunhos da vítima, da sua vítima e do taxista, entre outras provas, apontam de forma extremamente clara a mais um caso de terrorismo machista que, esta vez, nom conseguiu deixar vítimas mortais.

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: