[Nom é brincadeira] A repressom sobrepassa o absurdo: Expulsado de Balaídos por «exaltaçom do terrorismo» ao enarbolar sua bufanda de Celtarras!!!

Colamos do blog O gajeiro na gavea

Recolho esta informaçom dum falsimédio vigués, onde relata-se como primeiro um vigilante privado e depois a polícia democrática espanhola abusam dos seus privilégios de matons para ejercer de juiz e parte e tomar-se a Lei Mordaça ao seu antolho:

José, um home que ronda os 50 anos, com 35 de antiguidade como sócio abonado, foi expulso ontem de Balaídos, justo ao início do encontro entre Celta e Villarreal. O seu pecado foi enarbolar umha velha bufanda de Celtarras. Um empregado de “in”seguridade considerou dita ensenha como um “ato de exaltaçom do terrorismo” e exigiu-lhe que lha entregara porque“está proibida”.
S7Oc8ZcA bufanda (ver foto) tem o nome de Celtarras, o escudo do clube e umha jarra de cerveja. Todo em branco e distintos tonos de azul. Em letras pequenas, “sempre Celta” e “borrachos e orgullosos”. Desenho antigo. É umha bufanda dos anos oitenta.

José nom entrega a prenda. Indica que nom está a cometer nenhum delito. Assegura que só lha entregará a algum membro da Polícia Nacional.

O vigiante colhe a José dum braço e o ambiente encrespa-se. Outros espectadores intentam defender a José. O vigilante fai ademám de sacar sua porra. Acudem outros empregados de“in”seguridade. Durante a liorta umha pessoa cae.

Acudem entom polícias e levam-se a José empregando maneiras que éste critica e é expulsado do estádio.

Viva a sua democracia!!

……………………..
pdt.- A posteriori de ter publicado aqui isto, saiu umha galeria de fotos do momento no PrazaPública (ver acá)

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: