[CP Estremera] Campaña de envío de faxes en Solidariedade Activa con Xavi Corporales e Toni Chavero, presos en loita represaliados.

Hai uns días dabamos conta da situación que están a pasar ambos compas e solicitábamos o envío masivo de faxes solidarios; hoxe voltamos á carga e colamos esta convocatoria do Boletín Tokata; e alén colamos o audio do programa “Erre Ke Erre” de Radio Vallekas deste domingo pasado, 17 de xaneiro onde entrevistan o compañeiro Alfonso, que nos conta a situacion á que se ven sometidos os compañeiros Francisco Xavier Corporales Barruecos e José Antonio Chavero Mejías por defender simplemente a súa dignidade como persoas. Fálanos tamén da situación doutro compañeiro preso que foi agredido ata perder un testículo pola malleira duns cantos carcereiros.

En relación coa situación de Xavi e Toni, reproducimos o seguinte chamamento do Grupo Pro Presxs de Madrid:

¡Alaguemos os faxes que indicamos a continuación esixindo o fin do illamento, as torturas e as represalias! ¡Esixamos o fin do abandono sanitario! ¡Esixamos a retirada da sanción encuberta mediante a aplicación do art. 75.1! ¡Difundamos e denunciemos a súa situación para que cese a impunidade da institución! ¡Demostrémoslles que Xavi e Toni non están sós! ¡Que ningunha persoa presa estao e que non deixaremos de esixir os seus dereitos!

MODELO DE FAX

Aislado e incomunicado por oponer resistencia a los abusos de poder en Estremera, XAVIER CORPORALES BARRUECOS está siendo represaliado y torturado tras haber denunciado a los carceleros del centro. Asimismo, JOSÉ ANTONIO CHAVERO MEJÍAS, compañero de Xavi, se declaró en huelga de hambre por solidaridad con éste último, huelga que tuvo que abandonar por motivos de salud, apenas comenzada, a lo que la administración respondió con idéntico trato. Ambos requieren asistencia sanitaria por las patologías que padecen, por lo que su situación actual supone un grave riesgo para su salud y su integridad. Una vez más, la administración ha recurrido a la aplicación interesada del art. 75.1 para imponerles una sanción encubierta IMPUNE por los actos de resistencia a los abusos de poder; sanción que se traduce en aislamiento, torturas, incomunicación y abandono sanitario.

EXIGIMOS EL CESE INMEDIATO DEL RÉGIMEN DE AISLAMIENTO, ASÍ COMO LA INAPLICACIÓN DEL ART. 75.1, Y SU INGRESO EN UN HOSPITAL EXTERIOR PARA QUE VERDADEROS MÉDICOS INDEPENDIENTES VALOREN LA SITUACIÓN CLÍNICA DE AMBOS COMPAÑEROS, SOMETIDOS A UN CRUEL ABANDONO SANITARIO, Y CUYA SALUD ESTA SIENDO MERMADA POR LAS CONDICIONES A LAS QUE ESTÁN SOMETIDOS EN LA PRISIÓN, ESTANDO GRAVEMENTE ENFERMOS

Secretario General de Instituciones Penitenciarias
Ángel Yuste Castillejo
C/ Alcalá, 38-40 – 28014 Madrid
Fax: 913354052

Subdirección General de Coordinación de Sanidad Penitenciaria
José Manuel Arroyo Cobo – Subdirector General
C/ Alcalá, 38-40 – 28014 Madrid
Tfn: 913354845
Fax: 913354992
Email: sgsp@dgip.mir.es

Juzgado de Vigilancia Penitenciaria Nº 4 de Madrid
Tfn: 914933658
Fax: 914933664

Juzgado de Vigilancia Penitenciaria Nº 4 de Madrid
Tfn: 914933700
Fax: 914933708

Centro Penitenciario Madrid VII – Estremera
Ctra. M-241, km 5.750 –28595 MADRID
Tfn: 918750000
Fax: 918750031

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: