“Es el vecino el que hostia al presidente y es el presidente el que quiere que hostien los vecinos al presidente”

Com este cabeçalho que recolhim da rede e que alude ás palavras do presi num ato eleitoraleiro no que se semelhava ao discurso do alcaide desde o balcom do filme “Bienvenido Mr Marshall”, recolhemos alguns aspectos deste sucesso de ontem em Pontevedra a mão (mais bem a punho) dum moço minor de idade, a quem os falsimédios (incumprindo toda ética jornalística) já lhe pugerom nome, apelidos e filiaçom.

jope Dizer que para quem isto subscreve nom é relevante o feito de que o rapaz seja filho do contável da Cámara de Comércio de Pontevedra, imputado polo Julgado de Instruiçom desta cidade por desviaçom de fundos públicos em favor de Grupo Norte, umha empresa de Castilla y León moi vinculada ao grupo do ex vicepresidente desta comunidade polo PP, Tomás Villanueva (que está no centro das tramas de corrupçom mais importantes desta comunidade) e mesmo que a sua nai seja militante ativa do PP. E digo que nom é relevante porque um nom tem culpas das simpatias políticas dos seus progenitores, mesmo quando seja minor de idade.

Tampouco é sinificativo que estuda-se no colégio mais elitista da cidade, porque todas sabemos que nom som os filhos quem escolhem os centros da sua aprendizagem.


O que sim é curioso é a facilidade com que se achegou a Rajoy para, primerio fazer-se com el um “selfie”, e ato seguido soltar-lhe a hóstia; isso da-me para pensar que poida que Mariano o conhecera; nom esquezamos que estava na cidade onde se criou e de onde é originária a sua dona, Elvira; e que o mandatário do PP aprendeu de Fraga o gosto por arrodear-se dos seus e família em comilonas e outros atos lúdicos-festeiros; e mesmo o feito de que compartilhem ademiraçom e seguidismo pola equipa de futebol da cidade; e poida que por ai vaiam os tiros de porquê no PP nom queiram dar-lhe mais importância ao tema, por mais que os falsimedios aludam ás suas simpatias com a extrema esquerda e com a Galiza Ceive, pese a que nas redes sociais escreve só em castelám e inglês (ve-se que nisso sim que aprendeu o que lhe ensinaram na sua escola elitista bilingüe, español-inglés).

Se fosse um qualquer, de seguro que estavam fazendo de-lo a sua causa eleitoral; ainda que algumha pepeira em atos eleitorais já botara a culpa da hóstia á as palavras de Schz no debate a dois.

Em fim, que o feito de que papá e mamá sejam militantes ativistas do PP, ainda que o rapaz nom tenha culpa de-lo, si que lhe vale para zafar dumha boa, e de que, no caso de que fosse um ninguém, ia te-lo cru.

Para isso já estám a tirar dos seus supostos problemas psiquícos do moço para justificar a açom e que nom cunda o ejemplo.

Como dado anecdótico, o feito dos aplausos ao rapaz quando algemado ia ser introduzido no carro policial fazendo o aceno da V de vitória; tal como recolhe o seguinte vídeo:

Como coisa curiosa mesmo há quem sinala que é umha montagem porque o punho sae com velocidade pero desacelerase ao final do percorrido para nom fazer dano, que é o que se fai em karate entrenando com um companheiro. Como argumento a esta teoria apontam a que o moço nom é pequeno nem esmirriado e que se de verdade lhe dera, o teria tumbado ou quanto menos lhe teria producido um notório traumatismo na cara.

Já para rematar coa cena mais mediática desta campanha eleitoral, vos deixo com as palavras do moço: “Estoy muy contento de haber hecho eso” e as de Rajoy ante as perguntas dos jornalistas de como se atopava: “Muy bien, estupendamente, ningún problema”.

Agora que cada quem tire as suas conclussons.

Tancredo Tantonto para Abordaxe

Unha resposta a ““Es el vecino el que hostia al presidente y es el presidente el que quiere que hostien los vecinos al presidente””

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: