[Mosul, Iraque] Um ano de governo do ISIL. Que cambiou, e como?

Redundando no dito na antérior entrada, colamos este artigo autoria de Mosul Eye (ativista(s) residente(s) em Mosul que publicam novas e outros documentos da cidade quando e como podem arriscando as suas vidas) e que recolhemos do nosso blog de referência na Galiza: Curdistam.blogaliza:

ISIL-03 O 13 de Junho de 2014 o ISIL publicou um documento intitulado “A Constituiçom da Cidade”, consistia em 16 artigos, nos que explicava a natureza do sistema de governança que traiam. Eu sabia que este documento nom era só umha folha de papel emitida polo ISIL, mas em realidade é o ISIL manifestado na terra com os seus mais ínfimos detalhes. O ISIL declarou muito claramente em umha indicaçom incluída no artigo 16 desse documento, onde eles declaravam: “Ó povo ‘, já tentachedes todos os regimes seculares, e sobrevivirom através da monárquia, a república, seguida, dos baathistas, e seguida, dos Safawies (em referência ao pós governos do 2003). Tentachede-los todos, …. e agora é a era do Estado islâmico “. Este parágrafo resume todas as açons do ISIL, e esclarece o significado de “lei islâmica”, e este documento era a evidência mais clara da aplicaçom prática da lei islâmica como um sistema de decisom. Tudo mudou, tudo na cidade sob o control do ISIL, todo, sem exceçons. Se o ISIL tivesse a capacidade de controlar o ar que os cidadaos respiram, deveriamos prescindir del.

Mosul transformou-se em umha cidade sem história, sem civilizaçom. O ISIL destruiu todo o que identifica Mosul. Criou um novo sistema ético paralelo ao sistema moral natural, e conseguiu durante o prazo de um ano reformular o ordem social da cidade, um ordem. Os seres humanos podem-se livrar da violência após um período de tempo, porque a natureza humana é capaz de criar o ambiente no que el pode sobreviver seguindo o instinto de sobrevivência. Mas o que está acontecendo é muito mais grave, o ISIL é a criaçom de um novo sistema social e religioso, e que excede toda a herdança social anterior das comunidades de Mosul e no Iraque em geral. O risco a o que me estou referindo é como será o caso vir a ser depois de vários anos? O que o ISIL está fazendo hoje nom é sobre o presente, mas para o futuro, criando um ambiente capaz de produzir novos modelos de ISIL, criando novos conceitos e valores que ficam alinhados com a ideologia do ISIL. Como leitor de Friedrich Nietzsche pensei, podo dizer que o ISIL deve ter lido a filosofia de Nietzsche, especialmente os seus valores e ética filosofica, porque eles estam dominando os conceitos de construçom de valores de acordo com o padrom histórico da nova mente jihadista.

O que aconteceu em Mosul em apenas um ano é umha mudança radical na natureza da formaçom da comunidade. O ISIL foi capaz de criar um sistema paralelo ao sistema democrático ocidental. Eu nom estou falando aqui sobre a imagem procedimental da idéia, mas sobre o desempenho, porque o que o ISIL está fazendo é quebrar os antigos conceitos, e reformulando-os de umha nova maneira de pensar, re-formulaçom das teorias sobre a vida e como as ler .

O ISIL atacou a ordem social em Mosul, explodiu-na inteiramente, e re-criou novas categorias da sociedade, novas classes da sociedade medrarom para assumir a administraçom da cidade, e trouxerom de volta à povaçom rural e deu-lhes plenos poderes e lançou à cidade nas suas mans, e conseguiu isolar a populaçom indígena (os Mouslies) dentro da cidade, aboliu a idéia de “pluralismo” e anulou a idéia de moderaçom. De acordo com o modelo do ISIL, a moderaçom começa com a espada, e começa deliberadamente a realizar cenas violentas na frente da povoaçom da cidade. O ISIL também conseguiu ganhar a crianças e adolescentes na cidade, e a sua máquina de meios de comunicaçom conseguiu promover a sua ideologia. Eles também conseguirom aniquilar os clérigos moderados, e definir as condiçons e regras do que significa ser umha pessoa religiosa e moderada, e removeu todos aqueles que nom louvam o ISIL após cada oraçom.

Por isso digo, que a batalha real com o ISIL nom é – e nunca será – umha batalha militar. Os motivos para vencer esta batalha sobre o ISIL é criar um sólido sistema conceitual e de pensamento para enfrentar o ISIL. É na criaçom de um novo modo de vida e as relaçons entre as civilizaçons, e através da re-leitura da história da humanidade e do Islam, entom só poderemos encontrar formas reais de derrotar o ISIL, ou melhor, para enfrentar o “pensamento do extremismo global”.

ISIL-04 Quanto as formas públicas e da vida cotidiana, tudo pode ser resumido nos seguintea pontos:

O ISIL constituiu organizaçons subsidiárias, e departamentos para todo, e para cada forma estabelecerom um gabinete e o pessoal nomeado dedicado para el. Os civis estam vivendo sob um sangrento poder e autoridade. As pessoas nom podem mover-se ou respirar. As fronteiras estam completamente fechadas, e ninguém pode sair da cidade, e as condiçons terríveis som aplicadas a quem quer sair da cidade. O ISIL emitiu e publicou por escrito estas condiçons:

1- entregar os documentos de propriedade da hipoteca da casa,
2- 2.500 dólares (2.257 €) como depósito
3- um carro moderno que nom fosse produzido antes do 2011, e
4- um padrinho que patrocine o viajante, e por umha duraçom de somente um mês. Se o permisso expira, o patrocinador é preso e a casa, o carro e o depósito som todos confiscados, e o viajante é considerado como um infiel e apóstata e permitesse mata-lo em quanto for visto.

As crianças estam sujeitas a medidas extremas de aglomeraçom e de incitaçom a todos os assassinatos em massa e operaçons criminosas que o ISIL conduz através dos seus mídias que estam espalhados polas ruas, e através da troca de clipes de vídeo que retratam cenas de matanças, crucificaçons, queimas e assassinatos. Um grande número de adolescentes forom afetados pola enorme propaganda do ISIL e divertindo-se com as suas capacidades de violência. Lotes de adolescentes já se aderiram voluntariamente ao ISIL nas suas diversas fileiras. O estudo de estatísticas recentes mostraram que o número de crianças que se ofereceram às fileiras do ISIL, que estavam sob a idade de 16 anos, ascendeu a 370 e receberom formaçom religiosa e militar em campos do ISIL, mais de 130 crianças que realmente participarom em batalhas e atentados suicidas, muitos deles morrerom na maior parte nas batalhas de Baiji, Anbar e o oeste de Nínive.

O ISIL impom novas, duras e severas restriçons todos os dias sobre os cidadaos, e a última das suas restriçons é que os homens som forçados a deixar as suas barbas longas, é especialmente dirigidas aos jovens.

Quanto às mulheres, o ISIL está praticando extremamente duras restriçons sobre elas, cousas como usar o véu é umha obrigaçom, que proíbe as mulheres de sair sozinhas ao mercado se nom forem acompanhadas com um parente do sexo masculino como guardiao, e como o Ramadam está-se aproximando, as mulheres tenhem absolutamente proibido abandoar as suas casas.

Está proibido fumar, bem como, penalizava ao começo os fornecedores de cigarros primeiro com 70 chicotadas e com umha multa grande, e agora a pena para quem for apanhado vendendo cigarros é a “decapitaçom”!

Os preços dos alimentos constantemente subem e depende de se as estradas com Bagdá e o Curdistam estam fechadas, a de Bagdá foi fechada recentemente, e impediu a entrada de grandes quantidades de mercadorias e alimentos para Mossul

O ISIL também aplicou sançons severas contra aqueles que nom entram à mesquita durante as oraçons e fecham a sua loja e, a pena é de confisco da loja e umha grande multa e prisom por um mês inteiro.

ISIL-02 Muitas bibliotecas forom fechadas, e há total proibiçom do comércio de livros, que o ISIL considera ” livros infieis e apostatas ” de novelas em árabe e internacionais e livros de filosofia, história e literatura.

Em resumo: Nom há nenhum sinal de vida em Mosul, quero dizer vida em que o homem seja livre e capaz de agir livremente e com facilidade. Os direitos de viver só está garantida respeitando as implacáveis condiçons e control do ISIL e qualquer um que se opom ao ISIL está submetendo a si mesmo e a sua família à execuçom e confisco de todos os seus bens.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: