[CP A Lama] Pós brancos nas prisons. Alerta mediática!!

ntrax-300x350 Hoje os falsimedios galegos recolhem nas suas capas principais a notícia de que no CP A Lama (Pontevedra) receberom um sobre, com remite de Vitória e dirigido ao diretor deste penal, que continha um pó branco.

Os sensacionalistas cabeçalhos das primeiras páginas destes mentideiros profissionais falam de Antrax!!, Alerta Biológica!! Descontaminam A Lama!!. Além o feito de vir com remite de Euskadi, da-lhes para largar sobre a relaçom destas misivas com o feito de que nestas prisons estiveram encirrados membros de organizaçons terroristas.

Se bem despois nas páginas inteirores nom lhes fica umha outra que reconhecer que já nos cárceres de Brians (Barcelona) e Madrid VI (Aranjuez) se receberam também sobres com essa substância branquecina e com remite de Vitória e que ditos pós carecem de risco biológico ou químico.

O curioso no caso de A Lama é que, sendo a 3ª missiva que se recibia nos cárceres espanhois e sabendo-se que as outras dois nom continham nada perigoso, se diga nos falsimedios que se actuara conforme aos critérios de risco biológico; para depois remarcar que até quatro elementos deste cárcere manipularam tal sobre, pois se bem a carta ia dirigida ao diretor (que estava ausente), se passou polas mans dos subdiretores de seguridade e de tratamiento, da secretária de direcçom e dum (sic) empregado público, que depois forom assistidos nas próprias instalaçons médicas do penal e submetidxs a medidas de descontaminaçom por parte de agentes da Gardia Civil especializados em ameaças NRBQ (Nuclear, Radiológica, Biológica e Química), se bem a primeira hora da tarde já forma dadas de alta tras um breve periodo de quarentena.

O curioso de tudo isto é que tem que se passar algo que afecte (mais bem que atinge) aos carcereiros, para que umha notícia sobre A Lama ocupe um espaço na capa principal destes jornais, e justo no momento em que um dos seus presos repressaliados, Javi Guerrero, fica postrado numha cama do Hospital provincial de Pontevedra em greve de fame indefinida luitando polos seus direitos e polos direitos de todas as pessoas sequestradas polos governos deste estado.

Pobrinhos torturadores!!

Neste aspecto recolhemos as palavras de Enrique Mosquera, delegado de ACAIP (sindicato fascista) em A Lama, que sublinhou que «hay una preocupación brutal en el centro, una alarma generalizada y esperemos que sea la tontería de un descerebrado, que no sea nada más». Além dito sindicato vai tramitar um seu escrito «solicitando el cese de determinados directivos por la nefasta gestión» desta crise. Quê crise??

Tancredo Tantonto para Abordaxe

Unha resposta a “[CP A Lama] Pós brancos nas prisons. Alerta mediática!!”

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: